Barış Özcan güzel bir dille anlatiyor YouTube kanalından izleyebilirsin. Ama kısaca metaverse sanal evren oluyor. Içersinde şuana insanlığın yaptığı herşeyin sanal hali mevcut olacak lakin şuan daha emekleme aşamasında bile değil sadece yapılabilecek birşey olduğunu biliyoruz. Teknolojimiz daha bunu tam anlamı ile hayata geçirecek kadar ileride değil. Herşey test aşamasında. Dünyanın en güçlü şirketleri (ileride devletler de) bu işe yatırım yapiyorlar & yapacaklar. Normal bir insanin eline tam anlamı ile geçmesi "en az 10 yıl" sürecek.
Coin olayıda bu sanal evrende kullanılabilecek para birimleri oluşturmaya çalışıyorlar ama bence şuan hepsi para vurgunu yapamaya çalışiyorlar. metaverse tam oturduğunda bu coinler ya kullanılmayacak yada çok düşük miktar kullanılacak. Şirketler & devletler kendi coinlerini çıkardıkları anda düşük coinler çöpe gider metaverse'de.