Konu
R10'daki Sıkıntı...
04-12-2021, 15:24:19
#8
orhansengun
Umarım çabuk düzelir zira mobilden R10 kullanmanın fazlasıyla kafa dağıtıcı ve motive edici olduğunun farkına vardım