Selamlar, r10 üzerinde forumda gezerken kullanıcı isimlerini göremiyorum ve alt kategori başlıklarındaki fontlar çok büyük gözüküyor. Dünden beri bu problemi hem mobil üzerinde hem de bilgisayar üzerinde yaşıyorum. Bu problemi tüm kategorilerde ve bazı konularda yaşıyorum. Mesela ücretli tasarım işleri kategorisinde neredeyse her konuda bu problem var fakat kendi hizmet konumda veya bazı kategorilerdeki konularda bu problem yok. Acaba benim cihazlarımda mı sıkıntı var yoksa r10 geneli bir sıkıntı mı?