Öncelikle cevap için teşekkür ederim. Bu teknoloji hakkında bir çok yerli/yabancı tez okudum ve bir çok uluslar arası TOPLULUK içerisinde bulunuyorum. Ben projenin metaverse evreni kısmı ile değil veri barındırma kısmı ile ilgileniyorum. Dediğim ağ blok üretmek için yük gerektiren bir ağ değil sadece düğüm çözümleri için ağa dahil makinalar olması. Düğüm çözümü ekstra CPU, GPU gerektirmeyen bir işlemdir. Ayrıca milyonlarca blok üretilecek bir ağ kapasitesinde olmayacağı için ben blok oluşturma için kendimi feda eder orta seviye bir bilgisayar ile bunu çözebilirim. Siz yazdıklarımı yanlış anladınız sanırım. Projenin barınacağı değil sadece testlerinin yapılacağı blockchain ağı için gönüllü sistemden bahsediyorum. Bu sadece yapılabilecekler konusunda verdiğim bir örnekti. Ayrıca açılacak bu katagorinin kendini gelişitirmek isteyen girişimci ve geliştiriciler için fayda sağlayacağını düşünüyorum.
Dediğim gibi kategori açılabilir ama sembolik bir hareket olur. O kategoride paylaşım ve yardımlaşma olacak kadar çok geliştiricimiz henüz yok. Mesela kategori olmadan siz paylaşım yapın bildiklerinizi anlatın. Muhtemelen pek ilgi görmeyecek yanıtlar çok sınırlı kalacak. R10 uzmanların yer aldığı bir forum sitesinden giderek daha az vasıflı üyelerin çoğunluğu oluşturduğu bir genel forum sitesine doğru evriliyor. Kategori açılabilir ama beklediğiniz ivmeyi yakalayabileceğiniz düşünmüyorum henüz.