bu argümanların bi tık sonrası, içerde bakan tanıdığı olan sayesinde de ulaşırlar farkında mısın? olur.
ben neredeyim, siz hangi aşamadasınız. gerçekten yoruyor.
Böyle bir ülkede yaşadığınızın farkına varırsanız daha kolay olur. Ben sizi yormayayım daha fazla keza artık yorumlarınız aşağılayıcı olmaya başladı karşılık vermek istemiyorum. Tavsiyem tartışma sanatı ve projelendirme gibi konularda kendinizi geliştirip bir gün insanlarla nasıl tartışabileceğinizi öğrenmeniz ve sağlıklı ortamlar yaratmanız olacak.