ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef TR'de tek konuşulacak durumlar ya sinyaldir yada shitlerdir.
Bende ondan şikayetciyim ve eminim öyle bir kategori açılsa içerde 50 tane referans coin başlığı olur. Ama 3-5 kişi bile olsa bir topluluk başlatmak iyi olur diye düşünüyorum.