Konuyu8 yanlış anladınız sanırım ben ağın merkeziyetsizliği ile ilgili problemim yok ve tartışılabilir bir konu. Keşke blockchain katagorisi olsa orada bir başlıkla tartışabilsek. Bu teknoloji kullanılarak geliştirme yapılması ile alakalı sorunlarım var. Ayrıca dediğinizde haklı olabilirsiniz. Bu bir problemdir ve örneğin bunun çözülmesine katkı sağlayacak bir çok proje geliştirilebilir. Benim sorunum bu projeleri geliştirip tartışabileceğimiz ortamın var olmaması.
Malesef TR'de tek konuşulacak durumlar ya sinyaldir yada shitlerdir.