devlette herkesin adres kaydının, bilgilerinin olduğundan bihabersin sanırım? devlette tutulacak tüm adres kayıtları, gerektiği zaman kullanacak olan kişi verilen numarayı girip bilgiyi çektirecek diyorum.
Bi haber değilim ve bu verinin çalındığının da farkındayım. Siz bunun farkında mısınız? Size diş bileyen birinin basit bir memur tanıdığı ile tüm secerenize ulaşbildiğinin farkında mısınız? Problem zaten bu değil mi?