Sizi kale alıp cevap vereyim. Soruna yaklaşımınız farklı olabilir mi? Kitleyi mi kontrol etmek daha kolay bilgiyi mi? Siz bilginin korunmasını savunuyorsunuz bende aynı kanıdayım ancak sizin tavsiyeleriniz bilgiye ulaşımı tamamen korumaktan ziyade sadece zorlaştırıyor ve şöyle bir dez avantajı var; Tüm bilgiyi tek bir yerde toplamak nasıl bir risk doğurur? örneğin 5 farklı platformda 10 milyon kullanıcı var. Ortalama platform başı 2 milyon kullanıcı verisi olduğunu farz edin. 1 platformdan bilgi çalındığında 2 milyon kullanıcı verisi gider ancak bu verileri platformlara tek kaynaktan verdiğinizde 10 milyon kullanıcıyı tek yere toplamış ve veri fazlalığı ile iştah kabartmış olursunuz. Bakın bu beyin fırtınası. 1 aşama ilerledik. Önümüze çıkan problemler bunlar. Şimdi 1 adım daha ilerleyip bunu aşmamız lazım.
devlette herkesin adres kaydının, bilgilerinin olduğundan bihabersin sanırım? devlette tutulacak tüm adres kayıtları, gerektiği zaman kullanacak olan kişi verilen numarayı girip bilgiyi çektirecek diyorum.