Blockchain şuan günümüzde imkansız bir durum. Tüm dünya için geçerli. Lise 2 ağ dersi almış bilişim öğrencisi bile bu durumu farkeder. Merkeziyetsiz ağ, para, aktarım transferlerinin onayı ülkelerin veya kıtalar arası ağ merkezlerin elinde. Büyük bilişim firmaları facebook, google her yıl daha fazla bant genişliği için bu firmalara ağlıyorlar ve rüşvet veriyorlar. Bunu geçemeden nerede merkeziyetsizlik olacak dünyada ? Kim bu konulara hakim ?
Konuyu8 yanlış anladınız sanırım ben ağın merkeziyetsizliği ile ilgili problemim yok ve tartışılabilir bir konu. Keşke blockchain katagorisi olsa orada bir başlıkla tartışabilsek. Bu teknoloji kullanılarak geliştirme yapılması ile alakalı sorunlarım var. Ayrıca dediğinizde haklı olabilirsiniz. Bu bir problemdir ve örneğin bunun çözülmesine katkı sağlayacak bir çok proje geliştirilebilir. Benim sorunum bu projeleri geliştirip tartışabileceğimiz ortamın var olmaması.