O siteleri engellemek ile iş bitmez. Adamın biri gider VPN ile girer, verileri alır ve cloud'a yükler. Sonra cloud linkini her yerde paylaşır. Yani bu bir çözüm değil.

Şu an en doğru şey verilerin paylaşılmaması için ödeme yapmaları. Eğer yapmazlarsa olan insanlara olacak. Yemeksepeti sadece ceza ödeyerek kaytarıcak. Devlet de havadan para kazanacak. Bu Türkiye'den beklenir mi, tabi ki. Şaşırtmazlar zaten

Hadi telefon numarası değiştirilir, email değiştirilir de, adamlar ADRESİ EVİ nasıl değiştirsin ya.