Blockchain şuan günümüzde imkansız bir durum. Tüm dünya için geçerli. Lise 2 ağ dersi almış bilişim öğrencisi bile bu durumu farkeder. Merkeziyetsiz ağ, para, aktarım transferlerinin onayı ülkelerin veya kıtalar arası ağ merkezlerin elinde. Büyük bilişim firmaları facebook, google her yıl daha fazla bant genişliği için bu firmalara ağlıyorlar ve rüşvet veriyorlar. Bunu geçemeden nerede merkeziyetsizlik olacak dünyada ? Kim bu konulara hakim ?