pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam senin amacın çözüm bulmak değil, bahane bulmak. en rahatsız olduğum insan tipidir. tamam, o zaman bırakalım böyle olduğu gibi devam etsin su akar yolunu bulur çok kasmayalım, tamam. boşa vaktimi çalmışsın ona yanarım.

her neyse, konunun ciddiyeti umarım daha fazla insan tarafından kale alınır ve bu konuda ses yükseltilmeye başlanır.
Yazdıklarınızın teknik olarak mümkünatını yorumladım diye bahane mi ürettim? Doğrudur. Siz toplumu bilinçlendirin hatta bağış fonu yapalım hacker fidyelerini ordan ödeyelim. Çözüm bulmak için önce problemleri sıralamamız lazım. Ben size kafanızda kurduğunuz senaryonun problemlerini sıralıyorum. Oturalım beyin fırtınası yapalım hadi. Ancak siz benim yadıklarıma bu cevabı yazıyosunuz. En sevmediğim insan tipisiniz.