İyi hoş güzel yazdınız ama hepsi aynı kapıya çıkıyor; %100 güvenli sistem yoktur. Bırakın tr yi büyük dediğimiz ülke kurumları, askeri sırları hackleniyor. Siz istediğiniz kadar siteyi yasaklayın 60 yaşında dayılar ***** izliycem diye vpn kullanmayı biliyor ülkede. Sızmayı başarılı gerçekleştiren bir hacker'ı bulmak ayrı problem, hadi buldunuz diyelim adam deniz aşırı ülkede nasıl yaptırım uygulayacaksınız. Whatsapp bilgimizi görecek diye şifrelenmiş sohbet programları türedi. Bilginin dağıtımını engelleyemezsiniz. vs. vs. bir çok sorun var dediğiniz şeylerde.
hocam senin amacın çözüm bulmak değil, bahane bulmak. en rahatsız olduğum insan tipidir. tamam, o zaman bırakalım böyle olduğu gibi devam etsin su akar yolunu bulur çok kasmayalım, tamam. boşa vaktimi çalmışsın ona yanarım.
her neyse, konunun ciddiyeti umarım daha fazla insan tarafından kale alınır ve bu konuda ses yükseltilmeye başlanır.