Konu
Sadece Bende mi Problem Var ?
04-12-2021, 13:33:45
#1
ODDAK
Merhabalar arkadaslar,
R10da sabahtan beri problemler yaşıyorum, sadece bende mi problem var yoksa genel bir çalışma vs mi var ?
Örnek fotoğraflar: