Arkadaşlar ödeme eşiğini arttırdım sadece fakat daha sonrasında aşağıdaki mail geldi. Acaba ödeme eşiğini eski haline getirsem düzelir mi ? Ödeme eşiğim 250 pound benim içerde biriken 260 pound. Sizce ne yapmalıyım ?