O ilacı biliyorum hocam. Kesin olarak geçiriyor biliyorum. Doktorlar o ilacı ağır sivilce problemi yaşayanlara veriyor. Yaşım 17 iken doktora gitseydim verirdi fakat şuan arada 2-3 tane çıktığı için vereceğini sanmıyorum. Benim asıl sorunum arada 2-3 tane ve iltihaplı çıkması. Bazen 2 ay boyunca yüzümde tek sivilce çıkmıyor, bazen de yüzüme hücum ediyorlar.
Hocam iltihaplı sivilcenin en büyük nedenlerinden biri stres diğeri de yanlış beslenmedir.
Ayrıca o ilacın yaşı yok kardeşim 24 yaşında kullandı.