Hocam bende küçük küçük de olsa sivilce sorunu ve aşırı yağlı cilt sorunu çekiyorum. Ayda 1 kez cilt bakımı ve kükürt sabununu deniyorum şuan. Gerginleştiriyor suratı.Ve haftada 2 kez falan soda ile yıkayın yüzünüzü. Etrafım da bir arakdaşım böyle kurtuldu. Bende şuan denemeye başladım.
Hocam aklınıza gelebilecek her türlü karışımı denedim. Hiçbiri tek bir sivilceye bile etki etmedi. Şuan ben sebamedin sivilce karşıtı köpüğünü kullanıyorum benim sivilcelerimi %60-70 geçirdi fakat hala daha çok az çıkıyor. Eğer denedikleriniz işe yaramazsa tavsiye ederim.