Dünya üzerinde %100 güvenli hiç bir sistem yoktur öncelikle bunun farkında olarak hareket etmeliyiz. Bunun önlemi ya dijital sessizlik (bu aynı zamanda dijital körleşmedir), yada sahte kimlik bilgisi kullanmaktır. Anonim hizmet alamayacağınız bir çok dijital hizmet var bunun önüne geçemezsiniz. Saldıranın insafı tek korumanız. r10 da bile görüyoruz adam şikayet konusu açıyor belgelerin hepsi açık. banka makbuzu atmış adamın adresine kadar var, başka biri ip adresini bulmuş ekran görüntüsü atmış ve bunu bilinçli insanların bulunması gereken webmaster platformunda yaşıyoruz. Sosyal medya ise tamamen absürt bu konularda. Sizin aklına gelen %100 güvenli yöntem varsa anlatın projelendirelim gidelim kurumlara destekle hayata geçirelim. Ama yok maalesef.