Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda kimlik bilgilerimiz, adreslerimiz hatta telefonlarımız zaten birilerinin elinde?
Devletin veri tabanı hacklendi ve satılıyor.
Satılan bu veritabanı boyutu 600 küsur mb olmakla birliklte pek çok vatandaşın bilgisi de var, silinmedi ise halen internetten indirebiliyorsun.
hocam o veriler eski veriler.o yıldan bugüne taşınanlar vs olmuştur çokça. yine o dönem 18 yaş altının verisi de mevcut değil. şu anki saldırılarda yaş sınırı olduğunu bile zannetmiyorum ve en güncel verilerdir.

yani buradaki mesele, her türlü önlemi sadece şirketler değil devletin kendi de almalı meselesi. bunun için de vatandaşın, konunun ciddiyetini iyice kavraması şart. yoksa unutup gider muhtemelen hep yaptığı gibi.