SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu yüzden yemeksepetine dava açmalısınız
dava açmanın bi önemi olduğunu zannetmiyorum. ben dava açsam tek başıma sessiz sedasız uzar gider, alacağın en fazla 3-5 lira tazminat hadi 30 bin olsun, önemsiz. önemli olan toplumda infial yaratacak, tüm toplumu tetikleyecek ve bu konulara daha fazla eğilmelerini sağlayacak bir ses yükseltme çabası bana kalırsa. hatta muhatap yemeksepeti değil direkt devletin kendisi olmalı. öyle bi baskı kurmalı ki toplum, devlet çok ciddi önlemler alıp herkese bunu dayatır hale gelmeli.