Eğer mahsuru yoksa alım yaparsanız 150 TL gönderdiğinizde cüzdanınıza kaç eth gönderdiklerini yazabilir misiniz? Ciddi anlamda merak ettim zira eth transfer ücretleri aşırı yüksek oluyor.