Kendim RAM taktığım için garantisi zaten yok hocam. Garantiyi takacak birinin almasını önermem, aldığım ilk sene açıp bakımını yaptım cihazın.
11 edeceğini tahmin bile etmedim hocam, çok fazla değil mi?
Geçen gün forumdan bir arkadaşa 3050, 16 GB, i5 11400H olan cihazı 11.200e aldırdım çünkü.
herkes kafasına göre fiyat koyuyor ve kafasına göre zam yapıyor. Bu fiyattan kapıyı açarsınız sahibinden letgo gibi yerlerde eğer ilgilenilmezse fiyatı çekersiniz aşağıya.