cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2020 şubatta aldığınıza göre 2022 şubatta garantisi bitiyor. Benim fikrim bu piyasada minimum 11k
Kendim RAM taktığım için garantisi zaten yok hocam. Garantiyi takacak birinin almasını önermem, aldığım ilk sene açıp bakımını yaptım cihazın.
11 edeceğini tahmin bile etmedim hocam, çok fazla değil mi?
Geçen gün forumdan bir arkadaşa 3050, 16 GB, i5 11400H olan cihazı 11.200’e aldırdım çünkü.