Hocam bende küçük küçük de olsa sivilce sorunu ve aşırı yağlı cilt sorunu çekiyorum. Ayda 1 kez cilt bakımı ve kükürt sabununu deniyorum şuan. Gerginleştiriyor suratı.Ve haftada 2 kez falan soda ile yıkayın yüzünüzü. Etrafım da bir arakdaşım böyle kurtuldu. Bende şuan denemeye başladım.