Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani 2-3 sivilleyse çok önemli değil ama yine insanı rahatsız edebiliyor. Yağlı şeyler tüketmemeye çalışın. Bazı yediğimiz şeyler çok etkiliyor. Kiminde çekirdek sivilce yapabiliyor. Onları iyi anlamak lazım ne yedikten sonra çıkıyor. Ona göre uzak durursunuz. Şimdi kafanıza göre alınan krem şansa bağlı olacaktır. Etkisı olabilir de, olmayabilirde. İyi bir cilt uzmanı en uygun kremi size söyler. Yanında yüz temizleme jelide kullanın. Umarım en kısa sürede istediğiniz sonuca ulaşırsınız.
2-3 küçük sivilce olsa söylediğiniz gibi problem yok fakat iltihaplı ve dev gibi sivilceler çıktığı için hem acı ve ağrı yapıyorlar, hem de görüntü olarak 5-6 sivilceye bedel olabiliyorlar. Bazen aylarca yüzüm tertemiz olurken ve tek bir sivilce çıkmazken bazen 1 ay boyunca resmen sivilceler yüzüme hücum ediyorlar, anlam veremiyorum ve özellikle kış aylarında artıyor. Söylediğiniz gibi doktora gideceğim ve sivilceyi tetikleyen şeylere de bundan sonra dikkat edeceğim.