Söylediğiniz gibi ana sorunu çözmem gerekiyor. roaccutane ilacını ve çok etkili olduğunu biliyorum fakat şuan yüzümde 2-3 tane sivilce çıktığı için doktorun vereceğini zannetmiyorum. Temizleme köpüğü gibi yöntemlerden güzel sonuçlar aldım fakat kalıcı değil. Doktora gitmek ve onun söylediklerini yapmak sanırım en iyisi.
Yani 2-3 sivilleyse çok önemli değil ama yine insanı rahatsız edebiliyor. Yağlı şeyler tüketmemeye çalışın. Bazı yediğimiz şeyler çok etkiliyor. Kiminde çekirdek sivilce yapabiliyor. Onları iyi anlamak lazım ne yedikten sonra çıkıyor. Ona göre uzak durursunuz. Şimdi kafanıza göre alınan krem şansa bağlı olacaktır. Etkisı olabilir de, olmayabilirde. İyi bir cilt uzmanı en uygun kremi size söyler. Yanında yüz temizleme jelide kullanın. Umarım en kısa sürede istediğiniz sonuca ulaşırsınız.