Sebamed marka temizleyici köpük kullanıyorum, gayet memnunum. Fakat asıl sorun bunun kalıcı bir çözüm olmaması. Her gün yüzümü o köpükle yıkamam gerekiyor ve bağımlısı olmak zorunda kalınıyor. Maalesef hiçbiri kalıcı çözüm değil.
Evet maalesef bu konuda haklı olabilirsiniz... Diğer türlü en pratik yöntem sık sık duş almak ve yüzü sabunla yıkamak yine...