orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebamed marka temizleyici köpük kullanıyorum, gayet memnunum. Fakat asıl sorun bunun kalıcı bir çözüm olmaması. Her gün yüzümü o köpükle yıkamam gerekiyor ve bağımlısı olmak zorunda kalınıyor. Maalesef hiçbiri kalıcı çözüm değil.