geniş açılı aksiyon kameraya ihtiyacınız var sanırım. sabitleyici ile başa tutturuluyor ve stabilize kalıyor. telefonla yapılan çekimlerde ben verim alamadım. eğer om gibi stabilitörler kullanırsanız belki.