2 kere hack oldular mail attılar komiserlik atandı ,bilgileri ve cüzdanlardaki son coinleri tahmini girin diye girdik 1/1,5 senedir hiç birşey gelmedi.. bu arada başvuru bile %10-20 arası olmuş bi ihtimal gelirse diye bekledim ama yok hocam nasip değilmiş demekki ...
Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koin sektöründe 3. batışım Cryptopia borsası yüzünden olmuştu. Binance'da patlarsa 5. batışım olur.