Binance çökerse çöker adamlar garanti vermiyor zaten koskoca bankalar batıyor onlarda bile paranı alamadığın durumlar oluyor şeysel adalarını merkez gösteren bi şirketten nasıl paranı alacaksın? Benim de param binance da ama gerçek bunlar.

Coinler düşer ki zaten bu normal. Amerika batarsa dolar düşer demek gibi bir şey bu. Bitcoin vs. çöp olmaz ama baya baya sürünür. Millet isyan eder dava ederler sahibi CZ yakalanır. Herkes soğuk suyunu içer yoluna devam eder. Soğuk cüzdanda tutulan coinlere kimse ulaşamaz.