hocam ücreti gönderip geçeyim neden yüzyüzüye buluşuyoruz? 200 tllik ticaret için yüzyüce buluşmaya gerek yok bir cihaz falanda vemriyorsunuz atayım eft gönderin sizde ücreti pmden atar mısınız
200 tl mi
Hocam fiyatı xxxx olarak düşünüyorum. Ayrıca istanbul da olanlar için güven olması amacıyla yüzyüze görüşüp ücreti direkt alırsak daha iyi olur hem benim için hem de alacak arkadaş için