Arkadaşlar selamlar,

hazırlamış olduğum logo için tescil işlemi yapacağım. Güzel gözükmesi açısından büyük harfle yazdığım markamda geçen i harfini logoda I olarak yazdım.

Örneğin ; gayrimenkul olan markam logoda GAYRIMENKUL olarak geçiyor.

Tescil açısından bir sorun yaratır mı yoksa İ olarak değiştireyim mi?

Teşekkürler..