Arkadaşlar selamlar,
hazırlamış olduğum logo için tescil işlemi yapacağım. Güzel gözükmesi açısından büyük harfle yazdığım markamda geçen i harfini logoda I olarak yazdım.
Örneğin ; gayrimenkul olan markam logoda GAYRIMENKUL olarak geçiyor.
Tescil açısından bir sorun yaratır mı yoksa İ olarak değiştireyim mi?
Teşekkürler..