Eskiden, "Erkek adam küpe takar mı" derlerdi. Biz de bu düşünce ile yetiştik. Ancak kendi ayaklarımın üzerinde durmaya başlayınca, daha doğrusu olgunlaştıkça düşüncelerim değişti. Şu an bana çok normal geliyor. Hatta ben de iş dışında tek küpe takıyorum. Kendime de yakıştırıyorum.