Merhabalar,
yandex kurumsal mail'e yeni geçtim. bir sorunum var aynı mail adresi hem bilgisayarım da outlook da hemde iphone telefonuma kurulu. ikisinde de pop kurulumu yaptım. Ama outlook'a düşen mailler telefonuma bazen düşüyor bazen düşmüyor. Telefonumdan gönderip alma yaptığımda herhangi bir hata almıyorum. Ve başka mail hesaplarımda var yandex'e yönlendirilmemiş. onlarda bir sorun yaşamıyorum.
Sizce bu sorun neyden kaynaklıdır?