yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamlayanlar zamladı, zamlamayanlar biraz daha idare edecek bence; ama eninde sonunda zam gelecek o bir gerçek maalesef.
Sektör full dolar üzerine kurulu.
Hakları zaten, ben gelmemesine şaşırdım.