Muratdenizzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de öyle hocam noldu r10 a bilen varmi
Bende kendim bir ayarları bozdum zannetmiştim eğer sorun genel ise kısa zamanda düzelecektir. Bekleyeceğiz artık.