Merhaba arkadaşlar, forum da konulara girdiğimde (mobilden) kullanıcı isimleri vs hep gitmiş gözüküyor. Bütün konularda bu şekilde gözüküyor. Sizde de öyle mi ? Yoksa ben yanlış bir şey mi yapiyorum.
Görünüm ;
Örnek olarak yukarıda ki konu resmi alınmıştır. Konu sahibi rahatsız olursa iletmesi durumunda kaldirabilirim.