Nedense dolar kuru üzerinden olduğu için lisanslar çok pahalı alternatifleride var ama çok sorun çıkarabiliyor öyle uygun fiyata varsa konu sahibide izin verirse bende düşünmüyor değilim bana teklif yollayabilirler, iyi çalışmalar