nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans süresi ne kadar oluyor ?
phpstrom da problem yaşıyormuyuz?

yıllıktır hocam siz kendiniz açıyorsunuz bende kullanıyorum bir problem yaşamadım