Merhabalar,

Localde Turk.net statik ip kullanmaktayım. Makine üzerinde plesk kurulu.
Modem üzerinden DMZ açarak makine ipsini yazmaktayım.
Bütün portlara erişebilirken DNS (53) port her zaman kapalı olarak gözüküyor.

BIND DNS uygulaması aktif ve 53 portu dinliyor.

Turk.net tarafından 53. portu engelleme gibi bir olay olabilir mi? Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?