Uyuz olmuş biri olarak söyleyeyim. Etrafla tokalaşma yakınlaşma, kimse senin eşyanı giymesin dokunmasın vs bir nevi koronalı gibi takıl 1 aya geçiyor hatta bulmuyor. Eczaneden ya da doktordan ilaç alıyorsun vücudunun her yerine a dan z ye kadar her kısma sürüp akşamdan yatıyorsun sabah duş alıyorsun. Temiz kıyafetler giyiyorsun her gün bu şekilde geçiyor. Rahatlatmak için kendini kolonya sür soğukta tut başka türlü kaşınırsın