AErtem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Aydır Calısmıyorum Aslında Hocam Bugun Deniyecegim Teşekkür Ederim
Yanlış anlamayın beni. Her şeyi psikolojiye bağlayarak kendinizi bırakmayın hocam. Tedavi biziz. Kendinize iyi bakın 👍