Hocam yatınıza az yakıt alın, klübe gittiğinizde 3 şişe viski yerine 1 şişe alın. Nusrette yemek yediğiniz arkadaşlara hesabı ortak ödeyeceğinizi söyleyin. Gucci, prada, balenciaga gibi markaları azaltın. Aracınızın altın kaplama yerlerini geri verip orjinal taktırın. Bunları zaten yaşamıyorsunuzdur diye tahmine diyorum. Eğer hayatınızı bu tarz müsriflikler olmadan normal sosyal yaşam ve hayat kalitesi ile devam ettiriyorsanız kısacak bir durumunuz yok zaten gayet normal yaşıyosunuz. Ancak ben yediğimden, içtiğimden, normal sosyal hayatımdan nasıl kısabilirim diye bakıyorsanız 30 yaşında bir abi tavsiyesi olsun, yapmayın. Aynı dönemleri tekrar yaşamıycaksınız. Kazanın, hayatınızı normal yaşayın. Kazancınız artarsa ayırın artmassa artacak kadar kazanmıyorsunuz demek oluyor. Umarım yanlış bir şey yazmamışımdır.