olayı anladım da, sorun şu reklam ortadaki boşluk alanda herhangi bir yere bile mouse geldiğinde bildirim çıkıyor tek bir noktanın da o kadar büyük yer kaplamayacağını düşünürsek, zaten nedense tema ayarlarıyla oynarken temam da bozuldu şuan, ondan beri böyle oluyor anlamadım