1 saat sonra kimin atanacağını bilmeden, yarın ne olacağını kestiremedin, kredi çekip borçlanmak tamamen mantıksız.
Hele bi öğrenci arkadaşımıza düzgün tavsiyeler verelim hocam.
Kendi şirketim var demiş öğrencilikle alakası yok bence. Ve siz olsanız ne yaparsınız demiş. Şahsen ben kredi kartına borçlanıp bir miktar döviz aldım şuanda da xxx kar yapıyor. Kim gelirse gelsin bu saatten sonra döviz eski yerine düşmez. Türk Lirasıyla birikim yaparsa o zaman parası erir gider.