Kredi çek döviz al. O dövizi de bankaya at hesabı unut. Her ay krediyi normal gelirinden öde. Yani bir nebze borçlan. Ancak o şekilde para birikir veya araba filan satın alarak.
Yatırımının boşa gitmesini istemiyorsan bu şekilde mantıklı olur
1 saat sonra kimin atanacağını bilmeden, yarın ne olacağını kestiremedin, kredi çekip borçlanmak tamamen mantıksız.
Hele bi öğrenci arkadaşımıza düzgün tavsiyeler verelim hocam.