Bizde bir ekip kurduk. Ben pazarlama kısmındayım. Yazılımcı arkadaşlar ayrı. Foruma daha giriş yapmadık fakat konulardan bir kaç kişi ile iletişim kurduk. Herkes red veriyor. Nedeni pahalı diyor. Çünkü aynı işi başkası yarı yarıyadan daha ucuza yapıyor. Verdiğimiz fiyat o işin hakkı çünkü. Fiyatı yazılım sektöründe 10 yıldan fazla çalışmış adam çıkarıyor. Artık adamlara ben utanmaya başladım bu fiyatı veriyorlar derken