Baradiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım konuyu doğru yere açmışımdır.
Değerli forum kullanıcıları ve moderatörler bence tıkpı 'Ücretli Tasarım İşleri' kategorisindeki gibi PHP işlerine ve web projelerine de alt limit konulmalı. İçinde bulunduğumuz durum artık o kadar anlamsız bir rekabet çıkmazına dönüştü ki neredeyse işi almak için üstüne para verecek hale geldik.
Söylemim size karşı olmayacak, üstünüze alınmayın.
Ama artık bu konu gına getirmeye başladı bana. Yok şu meslekte şu kadar alt limit belirlensin vs. Abicim serbest piyasa bu, burada iş yapamıyorsan gider ******'da vs. iş yaparsın. Senin yapacağın alt limitteki işi ******'da hintli'ler daha düşüğüne yapıyor zaten. Oraya birşey diyebiliyor musun? Ayrıca orası senden komisyon alıyor. R10 sizden komisyon mu alıyor? R10 sadece sizden vermek isterseniz reklam ücreti alıyor o kadar. Ayrıca her işi yüksek kalitede yapılacağını nereden bileyim ben? Belki sen 1 yıldır bu işi yapıyorsun ve amatörsün? Ben de atıyorum 50.000 tl'lik iş vereceğim, bana önce tüm referanslarını profesyonel olarak sunman lazım değil mi? Eğer yeterli referansın yoksa ben sana iş vermem mesela, alt limit uygulamasında da kaybeden yine siz yeni arkadaşlarımız oluyorsunuz bilginiz olsun. Serbest piyasa candır, bırakın kim ne istiyorsa o fiyata yaptırsın. Sen zaten kaliteli iş yapıyorsan alıcı seni hertürlü bulacaktır.